Wednesday, September 10, 2014

Episod 3 ~ MAC ~ MAC madness ~ ~ ~

Hye...

Saja nak penuhkan entri blog...Bln Mac xpergi mana, dan xbuat pape pon.Just jalan2 dekat2..TT ngan kawan2 kelab, jalan2 dekat2 ngan kawan2 opis n berkelah ngan kakakku Azma n geng kat area putrajaya ni je pon...tp nak jugak lah up gambo!!!

~ LEPAK NGAN EN BEAR ~

Dia ada misi tu sebab cari tempat nak lepak..lagipon dah lama xbuat perangai melepak ni. Sesambil dia buat kerja aku pon buat kerja aku lah...amik2 gambo pakai henpon ketinggalan zaman aku nih..hehehahehe...



Ni lah baby bear aku..mcm bear kan???sbb tu nama dia Mr Bear...I love him...hihihi walaupon tangan dia selalu hitam ngan minyak...saya tetap sayang dia seadanya...
dah kawen ngn pomen keta, terimalah seadanya..






Ni pon kesayangan...ni je yang aku ada sekarang. Tam mampu nak pakai kete hutang bank..pakai kete buruk pon xpe, asalkan ada kereta yang boleh bawak aku ke sana sini...balik kampung yang pentingnya...Dah lama jugak kami join kelab kereta ni...sbb dah lama x de blog...so xderlah kami up cerita pasai ni..nak catch up mmg tak ter catch up lah...


Jambatan kat Putrajaya semua cantik-cantikkan..lain2 design nya...cantekkkk sgt2... :)

~LEPAK NGAN KAKAKKU~ 

Selangor takde air, so, rumah kakak takde air seminggu, anak2 pon mandi catu2 air, xpuas katanya mandi dua gayung setiap kali mandi. Busuklah anak2 buah ku yg comel2 ni...N for solution, dia nak anak2 dia dtg mandi umah aku.Aku pon bg suggestion...jom kita p mandi kolam..pilih ja nak kolam mana.Putrajaya mmg kaya dengan kolam mandi...hehhehe..akhirnya kami pilih kolam Dataran Gemilang ni..santai sket...


Sampai kecut baru nak naik darat..kakak aku balas dendam setengah jam dlm toilet umah aku..mandi sampai puas katanya...kesianlah...

~Dinner BPP ngan kawan-kawan~

Katanya ni last dinner kat BPP, aku pon joinlah. Dahla tak tau mende, pukul brp start, baju pon xde...ermm...pergi jer..mana tahu kot2 kena cabutan bertuah...hehehhe

Lepas siap2, tgk jam alamak dah nak kul 9, rupa2nya, majlis kul 8 dah start, lps Maghrib rupanya.Ingatkan lepas Isyak, melepaslah kami tiket cabutan bertuah...sorry ye Nani, sbb kak as lambat..hehehe, gambar x amik pon...sekeping dua ja...




Aku macam x de baju lain je..sbb ni baju favourite aku..so p mana2 pon pakai baju ni lah...hehehehe...

TQ uolllss...anyeong :)

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...