Friday, November 25, 2011

debar dag dig dug

sekang datang keje semua tak kena...

dr td pg ms nak start motor, aku dah rasa berdebar. tp senang jer start moto terus jalan.otak kosong, jiwa kosong...tup tup dah sampai kat parking basement...park je motor, terus naik atas bukak komputer kat kaunter depan. Hari nie, aku jaga helpdesk n kaunter. so malas nak piki2, bukak PC n tulis nama kat buku rekod panggilan...settle..

alamak...terlupa pulak nak punchkad..

masuk dalam punch machine dah nyanyik2..dah over 7.30am dah. aku punch pon dah kul 7.33am..terlambat 3 minit.adoi....semak!!!nak masuk awal2 punch, ada pegawai ngah bising pasai punchkad lak..

sekang apa pon xboley, endure jer lah..sbb dtg cni nak keje..so pikir positif n tabahkan ati...

P/S : Jantung masih berdebar2, apa lagi la nak jadik hari nie....Ya Allah, tabahkanlah hatiku ini..Bukakkanlah pintu hati hamba2Mu Ya Allah, buangkanlah sikap busuk hati dalam hati hamba2Mu, berikanlah ketenangan untuk hati2 itu ya Allah..Hanya padaMu aku berserah ya Allah....dan juga berikanlah aku ketenangan jiwa, kuatkanlah mental dan fizikal aku utk menghadapi mereka2 yg telah engkau utuskan untuk memberi aku dugaan..aku percaya setiap yg berlaku adalah ketentuanMu ya Allah utk menguji aku...Amin.....

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...