Thursday, August 16, 2012

red wok tym ~IFTAR series

salam...
budak comel nie malas dah nak masak ujung2 Ramadhan nie, dah nak abes puasa baru kalut gi IFTAR sana sini ngn kawan2...

kali nie kami berbuka di restoran RED WOK bandar baru bangi..first impression mmg terpegun tgk tmpat nie..luas dan deko yg cantik!!siyes langsung tak serik ke sini...lain kali nak cuba SIZZLING/GRILL pulak...

gambar tak banyak sbb masing2 kalut dengan makanan memasing2, pulun nak mkn itu ini..mmg terbaikk...sesambil makan dok puji2 selection yg ada...mmg berbaloi-baloi arga buffet steambot RM28 tue...sangat2 berbaloi.bg yg tak mkn banyak, mmg rugilah..hahahha...

aku macam biasa kalau g buffet steambot mmg tak cari bola2 api sume..aku akan amik fresh2 seafood/daging/ayam jer....rugi2, makan bola2 nnti cpt kenyang!!pencinta makanan mcm aku mmg sgt2 teruja lah..mata meliar jer dok aim makanan..takut sangat abes!!!hahahhaha








 

sepanjang2 berada kat redwok ni jer gambar yg aku sempat snap....

tp tempat ni recommended!!!!

harga buffet steambot
DEWASA : RM28
KANAK-KANAK : RM17

harga buffet sizzling/korean grill
DEWASA : RM33
KANAK-KANAK : RM18

mmg terbaekkk.....


No comments: