Thursday, August 23, 2012

keje dah settle....yahoo!!!!

entri melekat sehingga 23/08/2012
untuk entri terbaru scroll down



yeay yeay, esok boleh deliver album customer

puan nurul, saya dah siap kan album awak ye..boleh datang pick up anytime as u wish
harap2 awak berpuashati lah, takutnya nak deliver album nie senarnye





n kalau ada sape2 nak suh saya amik gambar silalah berbuat demikian
tak mahal pon
FAMILY PHOTOSHOOT slot utk 2jam saya hanya charge RM200..bukan USD bukan Poundsterling yer...semua dalam MYR....malaysia ringgit dua latut sahaja.....saya kasik semua gambar2 yg di ambil (pendrive 4gb) + sticky album (80 pcs edited pitcha)

kalau nak 8R ngan frame kena tambah RM20 yer..hehehehhe


LOKASI PS : area PUTRAJAYA je ek!!! ~lain2 lokasi kena tambah wet minyak+tol saya ke tempat anda....KULIM and KOTA TINGGI boleh jugak!!tp kena tunggu tym saya balik kampung lew.. :)

BERMINAT???? :)
contact saya kat:
luvlyazfa@gmail.com
Add n PM kat FB account : Azfa Noona Hj Baharudin

P/S : Bismillahirahmanirrahim.....tarik napas dalam2 tggu reaksi customer!!!!!

Anyeong!!!!!!!!


6 comments:

mummyrinazone beauty said...

yahooo nak p amik skang jugak!!haha..jap lagi aku promot buat stizky post..entry melekat..hikhik..

Mrs Velentine said...

murahnya..hehe..tp sya kat Sabah..

mummy_ayu said...

wah..menariks tu...location PS kat mana yer? kalu kat area seremban boleh tak? mcm berminat la..nak propose kat huby la..maybe lepas2 raya ker...nanti Ayu add kat FB

Unknown said...

menariknye... tp anak2 xde lagi camno tu? huhu... dah follow sini...

Azfa Bt Hj Baharudin said...

lokasi area Putrajaya je!!kalau nak saya datang S'ban kena tambah wet minyak n tol lew..hehehhehe!!!

Azfa Bt Hj Baharudin said...

@deqla manja ~maceh follow kitew....:)

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...