Sunday, April 3, 2011

balik kampung...oyea oyea....

terpaksa sebenarnye balik kg nie...sbb ada bnda yg nk kena settle....dah alang2 balik kg, aku menjejak semua febret mknn aku yg xmgkin aku dpt kat putrajaya...smpai2 jer aku carik eskrem dulu.eskrem nie kompom xder juai kat mn2 pon sbb pakcik eskrem ni  buat sendirik...aku mmg ske sgt eskrem nie..ms bdk2 dulu mcm2 org cakap..pakcik nie taruk biawak lah dlm kotak eskrem...mcm2lah (tanggapan buruk org sbb pakcik nie org kemboja)...tp pedulik ape aku, slagi aku xtgk sendirik..dah mmg sikap aku ssh percaya kat org..hehhehe...


eskrem feberet...rs yg sgt2 enak..ewahh...ada rs manis2 kelapa gitu..tp aku xtawlah d perbuat dr ape eskrem nie...klu lah boleh ku angkut sekotak ke putrajaya....baskin robin ke, amos2 lecka ke...semua dah xlayan dah...hehhehehe

lepas dah dapat mkn eskrem,mle lah xtvt beriadah aku..yelah kan..bkn slalu dpt balik kg nie...tambah2 pulak aku balik sorang tanpa hubB, so aku bebas bergerak ke mana2....Jom pi Gurney, pekena passemboq...oyea.....sedapppppp

pasemboq Gurney Drive...sedapppp......sambil dok tuang kuah atas passemboq, ane tue boleh lak wat tarian 18sx..goyang2 kapla sama montot...adeii.....

td petang aku bantai plak laksa mambo kat tmn sejahtera, lunas..malaweiii....kepingin bangat..terasa enak2 manisnya sotong kering dalam laksa tue..perghh terangkat beb....jom pekena laksa mambo...nan laksa mambo, terbaeekkkk bak kata boboyboy...hehehhehe
      

No comments: