Wednesday, April 20, 2011

ngantuk nye mata

sekang tgh ngntuk...ya Allah ngntuk giler nie......sbbnye dah mkn sepinggan nasi beriani kambing-mkn 2org pon boleh-tambah2 lg ngn ayam grg yg marbeles hoorey hoorey.....kedai nasi beriani gam anje seksyen 15 bandar baru bangi.....bolehlaa...sbb arga pon x mahal mcm nasi beriani gam putrajaya yg sepinggan nasi beriani kambing aje dah rm27 tp mmg compom sedap yummy yummy....

nasi beriani kambing RM7.80......rasa nye so so la....nak kata sedap xla sgt..tp nak kata xsedap tu tipu lah...sbb klu xsedap msti xramai kat kedai tue...walhal nak amik sepinggan nasi pon kena beratur jauh....huhuhuhuhu
nasi beriani ayam kampung goreng...ayam goreng tu mmg sedap.....besar pon besar.....arganya RM7.80 jugak...
 review mcm dah dlm rancangan jalan2 cari makan dah......huhuhuhuhu.....

2 comments:

wan nurul hezrina said...

siblah aku tak suka sangat makan nasik beriani kalau tak confirm aku suruh hang tanggung sebb buat air liuq aku meleleh!hukhuk

Azfa Bt Hj Baharudin said...

klu xske aku rs xpyhla kot..sbb muak la nurul...tp ayam grg tue aku recommend...sedapppp..hehehehehhe