Friday, July 29, 2011

aku dan mee udang

Gara2 tertengok majalah 3 mkn mee udang Kuala Kurau, aku pon secara xsengaja ngidam la plak..nak g cr sendirik mee udang2 tersebut, xtawlak mn tempat.  jd atas attempt sendiri aku wat mee udang utk jamuan makan2 rakan2 opis sempene besday ku n mek rusiah....redha je lah......sedap xsedap tolak belakang..yg penting kita harus mencoba dan terus mencoba..

gambar mee udang...



rasa aku xpastilah mcm na...tu kena tny kwn yg merasa nya...any comment????? ataupon ada cadangan penambahbaikkan???

wutever pon, aku mengumumkan cubaan pertama tanpa refer any recipies from tenet adalah SUKSESS....(wlupon xbrapa sdap :P)

Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...