Sunday, July 3, 2011

hepi besday to me :-)

it's 3rd of july n it was my birthday.....
nak nyanyi sket utk diri sendiri "sanghil chukka hamnida...lalallala"...hehehhe..nk nyanyi dlm korea aje.mcm terer jer..hihihihi...sgt2 teruja dah 29 tahun sambut besday.tp dlm 29 tahun nie, satu resolution pun xdpt fulfill lg..huhhu...aku masih xdpt apa2 achievement yg membanggakan.....sgt sedey mlh bertambah buruk lak kehidupan aku n hubBy sekang..makin xterurus, makin hancur sumber kewangan kami..hukhukhuk...sedey woooo.....sadesss....di antara resolution aku adalah :

1) nak ada bisnes sendirik sbb aku xske keje makan gaji.....tp sekang nie, jgn kata bisnes, abuk pon tarak..aku tingin sgt nak bukak kedai printing..mmg cita2 aku dr kecik..n aku nak combinekan ngan kedai buku aku (itu planning atau lebih tepat lg angan-angan aku n arwah Intan ms skolah2 dulu...dia bukak kedai buku aku bukak kedai printing..tp nmpaknya tinggai aku sorang2 ja nak teruskan atau tidak angan2 kami nie..:(....)

2)nak pakai HONDA INTEGRA...aarghhhh itu adalah kereta kesukaan aku...kereta yg aku idam2kan....gila bila nak tercapai pon tataw..klu arap duit makan gaji ngn kerajaan mmg xterpakai la aku....klu dpt pakai mesti kena hambat ngn SPRM...kuikui..gaji sekangkang kera utang banyak keliling pinggang ada ati nak pakai Honda Integra...hakhakhaktui.......hukhukhuk

kete idamanku.......


3)nak dapatkan anak...klu boley nak twins...kuikui...sorang pon susah nak dpt ada ati lg nak anak twin kan???hikhik..mkn pakai sendirik pon xterhaga mcm na lah nak ada anak..dgr kawan2 cite, bnyk gak cabaran nk membela seorg anak...klu anak tu xbnyk songeh boley telan apa2 jenis susu pon xper..nie klu nak susu mahal2...mati aku...hukhuk..mmg salute lah kat semua parents2 yg berjaya menjaga n membesarkan 2 3 org anak tue...perghh..mmg tabik spring toing toing.....tambah2 klu anak2 tu berjaya...sejuk perut mak mengandung..klu xmenjadi mcm aku...?????kesian mak aku kan???tp itulah cita2 aku...klu boley before i turn 30...30????OMG OMG...next year beb...berjayakah aku???hukhukhuk

4)nak kuruskan badan...hahahahah...gelak besar laki aku dengar nie...makan lebih dr org sekang nie...asyik lapar jer..sekang perut nie dah buat balik perangai teruk dia dulu...klu lapar xmakan pedih ya ampun...xske klu terlibat ngn gastrik mastrik nie...ilang la harapan aku nak kurus.hukhukhuk..tp insyaAllah aku akan cbe...setahun dua tahun tiga tahun???jgn di tanya bila...tp i will....hihihihihi..... <

5)nak cuba jd manusia yg rajin dr segala segi....rajin sebagai seorang isteri, rajin terhadap diri sendiri, rajin terhadap suruhan Allah, rajin lah dr segala segi dunia akhirat....amin....semoga aku berjaya menjadi insan yg rajin..insan yang cemerlang adalah insan yg rajin...(tingat johan maharaja lawak ajuk cara fadzilah kamsah)..hihihihi

sekian terima kasih......:)

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...