Sunday, July 10, 2011

omong omong kosong aja...

Dah lama x bergoblog dlm blog nie..sbb terlalu bz ya amat dgn xtvt memBERSIHkan opis..yela kan dah nak audit 12 Julai nie..karang kalau tak BERSIH kan opis, kate baucar nie x sporting, xnak terlibat ngn xtvt kementerian..huhuhu...susah woo...tp wat ala kadar jer..sbb misi adalah xnak menang n xnak jadik antara seksyen yg cantik sbb xnak org datang melawat sbb xnak kasik keje terganggu dgn kehadiran org melawat bagai..ye la..kami ni seksyen NADI tau...klu bz je org dtg melawat output mesti down mcm sial..pahtu bdk2 5s sume jadi mangsa keji meji org2 yg ala2 anti 5s kat opis...hah....so xtau xtau..wat xtau jer lah...buat salah, xbuat pon salah kan???so buat sekadar yg mampu..bukan niat nak bersaing ngn seksyen2 lain..tp juz sebagai syarat yg kami masih menyokong 5s di opis...hidup 5S.....

Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments: