Saturday, July 2, 2011

Whuttttttdaaaaaaaaaaaaaaaa.....????

ni antara gambor2 makan2 aku sepanjang mggu nie...yg terbaik lah...klu mkn biasa2 xyah post gambo lah..hehehhe...biar gambar brcerita yer....

1) Lunch aku n mekjue kat Alamanda ari Selasa lepas....juz d two of us@BLACK CANYON..hehehehe




teh ais terbaekkkkk......thumbs up!!!!!!!!

2) my lunch wif close opis mate...aka besfren gakla kat opis...AYAM PENYET RIA CyberJaya.." Someone's treat"..heheheheh.....close table dis tym....










3) my husband's SAJIMEE maggi terbaekk dr ladang...hihihihihi



P/S : macam biasa...aku nie asyikkk makan jer....:P

Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...