Saturday, July 2, 2011

tetap di HATIKU

Last Friday tgk Transformers 3D midnite(not really midnite la sbb dah kul 1pagi pon) kat GSC Alamanda....sblm g ada bc some review dr beberapa individu yg agak kecewa ngn filem tersebut...aku pon mcm ada a bit down n xput so much expectation takut kuciwa...

but it turn out differently as aku sgt enjoy dat film..sbg peminat setia yg sgt mencintai sequel TRANSFORMERS nie, aku rs best n sgt mengujakan...sgt2 worth it RM51 yang aku kuarkan utk beli tiket 3D...michael bay sgt2 brilliant dan robot2 yg banyak berlawan antara satu sama lain...pd aku best...cme watak Carly je la, mcm hampeh...line xbnyk hanya tayang body n mke yg cantik jerrr...mgkin sbb dah biasa dgn Megan Fox so aku rs cam x best klu dia xder kot..mmm, pelik jugak aku tgk bibir Carly tu, len mcm jer menjuih tue.. :P...

tp Shia LaBeouf plays Sam Witwicky sgt2 pandai berlakon n buat aku nangis utk beberapa scene..suksesss buat aku nangis dlm panggung wlupon scene tu hny xsmpai 5minit..huhuhuhu ..but as overall aku sgt enjoy sequel nie...n nak g tgk lg klu ada masa...

so kwn2 yg mmg minat n dah tunggu lama utk sequel nie...bleyla g serbu panggung.....



No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...