Wednesday, June 20, 2012

feeling teribly down

down down down
itu yg aku rasa
sepanjang mggu lepas termasuklah hari-hari dalam minggu nie, aku terasa amat down sangat2
aku rasa sangat letih sangat sibuk sangat menyampah sangat fed-up
korang tak rasa apa yg aku rasa
so korang takkan paham apa yg aku rasa



insyaAllah mood aku akan kembali pulih dalam sehari dua nie, atau seminggu dua lagi.just bear with dis feeling...cuma ada pesanan utk semua yg membaca:

##saya manusia biasa mcm anda2 jugak..saya tidak di beri elaun lebih utk buat keje2 lebih yg korang tanak buat...saya pon manusia biasa, sistem badan saya dikawal oleh nerves2 yg korg pon ada...klu saya bekerja lebih dari anda semestinya lah saya akan rasa letih.walaupon anda2 tidak mungkin mahu menggalas beban2 kerja amal saya, tolonglah jangan tambah lagi beban2 keje saya dengan your IMMATURE habit

##walaupun saya rasa terbeban saya tetap tidak lokek memberi bantuan kpd yg memerlukan, tp kalau saya rasa anda2 hanya mintak bantuan yg pd saya NONSENSE tahap budak sekolah menengah pun boley buat, saya mintak maaf.saya tak suka nak buang masa saya utk bantu anda..tolong buang perangai2 cepat SENTAP korang sbb saya takmau dihantui rasa bersalah tahap nak mengadap muka anda pon saya malas


##Azfarizan Baharudin bukan pegawai sistem maklumat, saya hanya pekerja biasa yg bekerja dalam bidang kewangan..saya juga tidak pernah mengambil kursus2 editing, designing mahupun programming..saya tidak mahir(MALAS) menggunakan Words mahupun Excel...so tolong jangan nak tanya2 saya berkenaan benda2 yg boleh buat saya marah, sbb saya tak tahu...tolong jgn bg EXPECTATION yg menggunung kununnya saya tahu semua benda....saya bukan Google yg tahu semua benda..harap maklum...

P/S : setakat nak wat column pon takkan nak tanya saya...tolonglah godek2 sendiri..benda simple saya malas nak ENTERTAIN...as saya pon ada tugas hakiki saya jugak..kalau saya boleh godek sendri, kenapa tidak anda??? tanya diri sendiri dulu, klu taktau bertanya, tp lepas tu belajar buat sendiri sampai pandai.sampai bila kita nak bergantung kepada org lain.

##harap korang paham, saya ni seorang yang suka berkawan, saya suka berkawan dengan semua orang, smpai range kawan saya amat besar.selagi mampu nak jaga hati semua dan memenuhi kehendak semua orang, saya akan jaga....tapi buat masa nie, dari pengalaman lalu saya akan dahulukan hati dan perasaan saya dahulu sbb sepanjang menjaga hati dan perasaan kawan2 ada gak antara mereka yg tak menjaga hati dan perasaan saya sampai kadangkala saya rasa saya SENTAP....so dr saya terusan terSENTAP, lebih baik saya jaga hati dan perasaan saya dahulu..cme saya nak tekankan di sini...kalau saya buat makan2 (makan2 yg keluar duit dari poket saya) saya akan panggil semua range kengkawan rapat saya.kalau saya tak panggil maksudnya bukan sayalah yg keluarkan duit itu..itu adalah duit dr poket org lain!!!jgn nak tarik muka dengan saya okeh....saya bukan jenis kawan yg lupakan kawan....insyaAllah..klu saya takde duit saya takkan buat makan2 kat umah saya...klu belanja2 kat luar tue, itu bukan cara saya!!!! so tolong kenali saya supaya hati2 anda tak terSENTAP dengan saya....

saya letih sangat
saya ada banyak kerja
saya taktau nak mintak tolong ngn sapa
n kalau boleh saya taknak mtk tolong ngan org sbb saya taknak menyusahkan korang

harap maklum

saya sayang semua kawan2 saya

P/S : SEMUA YG SAYA TULIS KAT ATAS EKCELI SENTIASA BERLAKU KAT DIRI SAYA, BUKAN SETAKAT DUA TIGA MINGGU NIE JE.DARI DULU KOT, BIASALAH TIADA MANUSIA YANG SEMPURNA.SAYA MAAFKAN SEMUA!!TAPI KADANG2 SAYA JUGA TERSENTAP DGN PERBUATAN SEGELINTIR YG LANGSUNG TAK MAHU MENJAGA HATI DAN PERASAAN ORG SEKELILING MEREKA....




No comments: