Friday, June 1, 2012

Konsert K-POP???aku????

P/S : nak tulis entri ni pon takut...sekang nie orang pandang lain mcm jer kalau kita minat KPOP, macam berdosa...takut lak, padahal minat jer kot...kang kuar dalil lak yg minat KPOP ni dosa...takuittnyerrr!!!!
##APTB##

pd pendapat aku konsert ni di anjurkan dgn harapan dapat menarik lebih ramai belia ke Hari belia je kot..tp takderla ramai sgt yg dtg kot..lagi ramai kat ceramah agama Ustaz azhar idrus kot....

Mcm na aku boley ada kat konsert K-POP nie???no wonder la..aku kan mmg ske konsert+Korea...so klu ada konsert K-POP op kos la aku akan pegi.mcm2 spekulasi yg timbul pasal konsert nie..pelik bin ajaib...org dok kondem kaw-kaw pasai konsert nie...tp pd aku tak kisahla konsert apa pon..pd aku semua konsert pon mmg membawa kepada keburukan..dr segi pergaulan dsb.aku xder tujuan lain..aku dtg sbb minat dgn KPOP je pon, aku xamek pusing pon dgn crowd2 yg lain...tp kenapa konsert k-pop yg di kondem abes2 kat fesbuk kat surat kabar kat blog2 persendirian....sbb dorg tak minat, dorang kondem org yg minat...xperlah..pendapat memasing..... :)

layan gambaq sat


well...wut to do
manusia ni berbagai2..
kalau ko minat tak payahla nak kondem/nak tuduh org yg tak minat paham minat ko
tp klu ko tak minat tak payahla pulak nak kondem org yg minat

macam2..aku tetap aku
aku ske konsert+aku ske KPOP

masalah gak kan???tak sedar diri dah nak masuk 30 tp masih nak berK-POP bagai...(bukan selalu)

Konsert berlangsung 2 hari..hari Jumaat kul 9mlm ada UKISS dan hari Sabtu jugak jam 9mlm ada Dal Shabet dan Teen Top..kedua2 konsert ni pd aku amat enjoyable..dorang mmg professional takder ke laut dan xder ke tasik putrajaya..menari maintain, singing also maintained..well done bros n sis....


bg yg tak minat, jgn kutuk2 ok..klu korg nak kutuk Hari Belia yg tak bermanfaat boleh, tp jgn nak tala kat konsert Kpop je semata2..konsert2 n aktiviti2 lain lagi banyak yg lebih tak bermanfaat..artis malaysia pon ramai gak peminat, ada gak konsert terkinja2..lg la comfirm2 tau hat dok terkinja tu org melayu gak...
...wut to do...

minat masing2 la kan!!!! lg pon bukan selalu ada konsert mcm nie....tp...

kan lebih bagus kalau Hari Belia tu di selitkan dengan ceramah2 agama di tempat2 terbuka mcm kat pentas utama tue...tp jgnla panggil penceramah2 yg tak best...buat slot Ustaz Azhar Idrus ka, Ustaz Don ka...best apa..rmi yg nak datang tengok..

aku sendiri pon kalau ceramah UAI kat PICC tu jadi, aku mmg niat nak ke sana....mmg tak gi kot konsert KPOP nie..xper ley tgk kat tivi :)

_____________________________________

Kisah aku dan konsert
#hari Jumaat 26 may 2012#

Aku ngn member aku Liniey sampai dlm kul 7malam... dah bendera merah so ley lepak before maghrib, bg yg tak bendera merah kenalah Qada' Maghrib..apa punya turr....sampai2 depan stage dah penuh dah ngn fan2 UKISS..masing2 ada yg bawak sepanduk berbagai rupa bentuk dan size..aku ngn liniey xbw pape pon sbb kitorg g sbb aku nak amik gambar jer...kenapa ek aku jd mcm nie???kdg2 bukan sbb minat tp ske bila ada gmbar yg aku amik...rs mcm best jerk...bangga kembang kempis kot..hahhaha

antara gegambar yg di ambil tym konsert UKISS
#memangla xdpt nak amik gmbr yg cantik...dahla aku nie agak pendek..pahtu crowd2 lain semua tinggi2...aku terkapai2 dok angkat kamera muncung panjang nak aim artis tp ampes...tgh2 dok syiok aiming, tetiba ada plak org depan aku angkap Galaxy Tab 10"..dah penuh pemandangan..apala yg best sgt snap gambaq pakai menatang tue pon tatau....pakai henpon dahlah...hehhehe sbb kacau misi aku, dgn tak semena2 aku ishtihar perang ke atas pemilik2 Tab adakapatut :) taklah memain jer mmg la geram..tp hak masing2la kan dah itu je yg dorg ader, nak beli SLR mahal kowt..hehehe lagi satu crowd jadi gila dok menolak2 adoi abes suma gambaq aku bergoyang2#

nie je la yg selamat

 


 


MC malam tu adalah si cantik manis Nora Elena yg cakap laju nak mampus...n ada selit2 artis MPOP yg tak best langsung...buat malu ja terkinja2 atas pentas tp siyes tak sedap...hhehehhe mcm tgk persembahan akhir tahun sekolah oleh pelajar2 femes kat skolah..hahahha...

the MC si cantik Siti Saleha
sebahagian ahli kumpulan MPOP 24-7 aku ada amik gmbar diorang dgn harapan satu hari nnti dorg established smpai luar negara dan aku ada gambar mereka yg aku tgkap sendiri..hahahhaha

sekian utk konsert UKISS
_____________________________________________

#konsert Teentop dan DalShabet ~27 May 2012#

Konsert hari jie mmg buat aku hangin slet2 sbb aku n kawan aku dah dpt dok depan stage tp kena halau sbb konon2nya tempat tu utk media n official fan dorang...hangin..klu dah nak book tmpt tu utk media bookla awal2...awal2 lg kandangkan kan senang..ni tak...siap halau kami dgn muka bengis #sowie tak takut pown# hahahaha..wlupon kena dok jauh sket tp masih depan sekali...dpt tgk clear lagi walaupon ada mamat tak berapa ensem konon2 bodyguard penganjur yg ske sangat menempek kat depan lensa Camaro aku...74 kali ckp "abang tolong tepi sket"...ka nak ngorat Liniey kawan aku yg manis????hahahahha jawab bang jawab sblm aku campak selipar jepun aku ke muka ko..hahhahaha

mls la nak cter...
tengoklah gambar2 goyang inul aku nie...

 
 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


sekian entri kpop aku okies....
say gudbye say gudbye...#lagu Hit U ~dalshabet#

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...