Saturday, June 16, 2012

siapa rasa dia kacak angkat tangan......:)

Pepagi nih suffer lak dgn penyakit tak leh tdo.br sudah layan BIG episod 4..lamanya rasa nak tggu episod 5..adoiyay!!bkn xley tdo tp sebab dah tdo 4 jam dr kul 8 td.harini aku menderita sakit belikat.bangun td pagi, tetiba xley gerak.krem kat belikat.nsb baik ada si gagah BEAR yg tlg redakan stress belikatku.penderitaan berterusan sampai sekang..dok meniarap dgn tegang sekali di bhgn belakang.apala nasib aku nie.....lepas satu satu penyakit!!!n perut sebu amat aibat angin..nak sendawa lak xboley sbb tiap kali sendawa straight tarik terus belikat aku.....tahan je lah sakit nie..seksa....


jam menunjukkan 3pagi tp mata still xley lelap lagi..so mula merapek rapek taip entri bengong2

en bear dah belayar..dah sampai mana ntah.dia nak keje lg sok.aku tak keje xpe.sok ley sambung tdo.hehehhe..ala, tetiba rindu dengan lelaki kesayangan/kesukaan aku Mr Geun Seuk.harini takder chance langsung nak tgk Love Rain...bz dr pagi smapai ke malam nie..ahaks!!!

alang2 dah merapek takder topik..aku nak cerita lah lelaki2 kacak dalam hidup aku..buat masa nie aku ada ske beberapa lelaki..mmg admire abes lah....

yang pertama
si fashionista Mr Jang Geun Seuk
mamat ni cikeding jer, tp aku ske sangat figura muka yg agak2 gurlish, mke mintak penampar tym siyes tp mcm nak cium2 dia tym dia senyum.... :) the latest drama dia belaon mestilah melodrama LOVE RAIN..mmg layan citer nie!!best pada aku walau ada org kata bosan..aku tetap ske.sbb ada hero yg aku suka kot....


nie dia dalam You're Beautiful sbg si perfectionist Hwang Tae Kyung


dalam cerita Marry Me Marry, Geun Seuk adalah seorang pemuzik jalanan bernama Kang Moo Kyul


ni plak dalam cerita Beethoven Virus sebagai seorang pemain Saxophone...sebenarnya masa dia di tawarkan watak dalam Beethoven Virus nie pada masa yg sama dia di tawarkan watak Gun Jun Pyo dalam Boy Over Flower.Tp dia tak berminat watak tue dan mintak watak Yoon Ji Ho yg memang watak dikhaskan utk Kim Hyun Joong ~SS501...last2 dia pilih utk tdk berlakon dlm BOF tp pilih nak starring dlm Beethoven Virus yg agak bosan..hehhehehe

ni bukan drama tp movie..mmg best tgk movie nie..rs macam nak jd baby tu jer..ahaks.sgt comel Jang Geun Seuk ku dalam muvie nie..hehhehehe

ni lak dalam you're my pet....kawai!!!!!!hehehhehe mcm2 fesyen rambut dia nie..tp tetap comel.....banyak lg cerita yg dia belakon..klu nak list down mmg penuh entri nie..so but not least aku present latest drama dia lah...


saya memang gilakan Jang Geun Seuk...ensem sangat!!!comei sangat!!!!klu tgk dia berlakon terus rasa mcm nak beli tiket kapal terbang airasia dan terbang ke Korea..pahtu feeling macam aku heroin tu dah biasa sangat dah aku buat.en bear pon selalu nyakat aku....hehehehehe

kalau hero malaya pulak selain en Bear yg aku cintai n sayangi aku amat menggemari orang ini..


tadaaaaaaaa

 

oh abang ensem
#saya suka muka kamu yg sweet tp ganas
#saya suka figure badan kamu yg tough
#saya suka parut budak nakal di wajah kamu
#saya suka segalanya tentang kamu

owww...silalah muntah kalua nak muntah
en Bear jangan jeles okeh..kamu tetap num 1 di hati saya...ahaks

babai semua..anyeong!!!!!!!!!!!

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...