Friday, October 21, 2011

Part 2 ~Dinner @My Place

 Date : 17 Oct 2011
Tym : Around 8pm
Venue : Kuarters Fasa 12, Presint 9....umah aku daaa

Malam tue, adalah pre-celebration utk dak katun..it happen the night before konvo actually, tp tersilap posting lak kan...tunggang langgang jadiknya..huhuhu..ampunkan patik yer....

supposed ada kek bagai, kakak nak beli Baskin Robbin Ice-Cream Cake utk dak katun, tp ptg tue, dia ada emergency case n balik agak lewat....so xsempat nak membeli kat Alamanda before dtg umah ai...Hubby goreng nasik...pahtu order Domino's n KFC...wargghhhhhh sgt kenyang....

sambil2 tgk citer asmara pontianak K-POP...kami pon makan dgn lahapnya....kenyang amat.....n budak2 niece n nephew yg sorg men angry bird n sorg lagi layan supercow...mcm2 lah...

tapi umah gamat lah, selalunya snyap sunyi jer...ni gamat ngn gelak ketawa, best sangatttt.....

Rayyan dok main cak2 lak ngn aku...klu nak amik gmbar dia mmg kena bny bersabar...ssh nak dapat pose comey dr dia..semua pose ganas2..Rayyan nie mgkin rs mcm comey jer klu wat pose ganaz mcm itu kot...


dak gemuk nie duk dpn makanan, nak makan bnyk lah tue..hehehhehe

diorg ngah asyik tgk Asmara Pontianak K-POP yg aku donlod dr tenet....lepas tue sambung lak hantu bonceng, bertamabah gamatlah umah



adik lelaki aku Azhari....


Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...