Monday, October 3, 2011

pizza bodoh yg yummeh

aparaaa azfanieyyy
benda bodoh mcm nie pon nak post ka
hahhahahha
xtau nak post apa actually
tibe2 terasa bosan
n jarik2 nie mcm gatal nak menaip
mood update blog sudeyyy mariii...
hahahhahaha
tp ketandusan idea la pulak....
nak stori ttg apa i don't have any idea
so korang tatapla gambo
PIZZA BODOH aku n hubby wat utk dinner td

tadaaa......dah siap pon...angkara datang perangai malas nak masak n taktau nak makan ape..my hubby dah kemaruk sangat nak bakar2 dalam oven..so terjadiklah resipi paling bodoh ini..hahahha...anak buah aku pon pandai masak mcm nie..hahhahahaha

cheese tgh mencair dalam oven...wawawa...tym nie terliuq tgk...hehehhehe....senang giler resipi mcm nie...taruk olive oil kat bekas pembakar tue..tabur2 roti gardenia yg dah di sapu marjerin/planta....pahtu taruk lg olive oil kat roti lak...tabur2 hotdog n chicken slice...taruk sos cili...taruk capsicum...taruk cheese banyak2....bakar dalam oven selama 10-15minit....wawawa...sedappppp...letaklah lada sulah!!!!!!! topping boley ske2 ati korang...hehehhehe....senang kan?????sedapppppp beb..... :P

hahhahaha.....
siap di makan sudeyyyy....

P?S: klu hari2 hubby suh masak macam nie senang banyak la idup aku, campak2 + bakar + makan...

Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...