Monday, October 17, 2011

shadapppp pliss.....

Mooad nak membaca dah lama terkubur..
tambah2 nak bc novel..
aiyok..
tetiba je rs mcm perdana menteri, bz memanjang..
smpai xder ms nak membaca..

tapi.....

last saturday adik datang bawak lotsa books to read...
dia beli kat BigBadWolf Book kat Maeps..
ada jualan buku..mari mari mari..manyakk murah wooo....
adoiyay..

ni gambo kat plestik beg daaa....


mood membaca tetiba jer datang menjelma...

hehehhehehe

xderla bnyk sgt pong...7buku ja...tp pd aku yg dah lama meninggalkan alam membaca nie..agak bnyklah beb..hehehhe


pahtu tgk kaver buku suma mengujakan....
kasik cloze up sket buku apa yg adik aku borong....

currently aku tgh bc buku nie...xpastilah best ke tidakk..tp mcm best as the author pon best...cecelia ahern nie klu uol nak tau adalah anak former perdana menteri Ireland...sgt teruja!!!!!mmmmm


nicholas sparks ni plak author utk novel A Walk To Remember..klu korang peminat citer omputih ala2 remaja cintan cintun mesti familiar ngn citer nie kan???dah di filemkan lakonan Mandy Moore...yg last2 heroin dia mati..huhuhuhu...sgt best citer tuh.....cecuba tgk...hehhehe

P/S: so sekang saya nak cuba abeskan buku nie sblm adik saya tarik balik buku2 tersebut...hihihihi

Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

2 comments:

wan nurul hezrina said...

kalau aku baca kak azz confirm tidooo..hahaha

Azfa Bt Hj Baharudin said...

hahahahha